9 april 2014

My Daily Sport Routine!

De vorige post ging over hoe je makkelijk een crop-top figuur krijgt. Oftewel, een platte buik. Ik denk niet dat dat heel snel gaat bij mij, aangezien ik altijd een grote snoepkont ben geweest, maar ik ben hard aan het werken en de snoepjes raak ik niet meer aan. 
Nu werk ik niet alleen voor een platte buik, maar wil ik sterkere armen, strakkere billen en gespierde (maar niet te!) benen. Eigenlijk wil ik mijn lichaam volledig wat sportiever zien als ik in de spiegel kijk. Wil je weten welke workout ik daarvoor elke dag doe? Lees dan even verder.

My Daily Routine
  • 40 jumping jacks
  • 10 push-ups
  • 30 high knees
  • 8 burpees
  • 15 crunches
  • 40 squats
  • 10 push ups
  • 15 crunches
  • 10 push ups
  • 40 squats
  • 40 jumping jacks
  • 1 min. wall sit (tegen de muur aan zitten, terwijl je knieĆ«n een hoek van 90 graden hebben)
  • 10 push ups
  • 30 high knees
  • 25 hand pushes (je houdt je handen tegen elkaar, terwijl je ellebogen een hoek van 90 graden hebben en dan duw je telkens je handen tegen elkaar zodat je borstspieren zich aanspannen)
  • 25 shoulder pushes (je hebt je ellebogen in een iets kleinere hoek dan 90 graden en je zorgt ervoor dat je schouderbladen elkaar telkens aanraken, dat ze naar elkaar toe gaan)
  • 40 squats
  • 40 jumping jacks
  • 10 push ups
  • 20 leglifts (je ligt op je rug en dan lift je je benen omhoog waardoor je je buikspieren moet aanspannen en weer naar beneden etc.)
Deze oefeningen doe ik 2 keer achterelkaar. Dus hierboven staat 1 ronde beschreven en als ik daarmee klaar ben, dan doe ik alles nog een keer! 

Er zijn ook wel eens dagen dat ik iets anders doe hoor, maar dit is eigenlijk mijn routine als ik niet weet wat ik vandaag moet doen. 

Vandaag doe ik deze oefening niet, want ik heb 2 uur gym op school gehad en ga vanavond ook nog 1 uur voetballen! En je moet je spieren natuurlijk niet overbelasten! 

Met deze oefening verbrand je per ronde zo'n 250 kcal. Succes! 

Geen opmerkingen: