27 maart 2014

Inspiration: crop tops

Wat zijn ze toch leuk, die crop tops. Je zag ze vorig jaar al veel, vooral in Amerika, maar dit jaar zijn ze vooral erg populair in ons kikkerlandje. Het is nu dan wel niet jevanhet als we het hebben over het weer, maar de zon begint zich al iets meer te laten zien en dat betekent dat wij ook iets meer van onszelf laten zien. En er is geen betere manier om in je bikini te gaan lopen natuurlijk, maar om dat nu te gaan doen terwijl het kippenvel over je lichaam verspreid staat, dát lijkt me geen goed plan.
Om je toch een beetje zomers te kunnen kleden kan je crop tops dragen. Maar hoe draag je die korte truitjes nou? Want ik ga écht niet in mijn blote buik over straat hoor. Nee, voor mij geldt dat absoluut. En je hoeft ook helemaal niet je buik te showen als je je daar niet prettig bij voelt, net als ik dus. Daarom laat ik je een paar manieren zien hoe ik een crop top zou dragen. Met het laten zien van een beetje buik, en zonder.



De eerste manier waarop ik een crop top zou dragen is door het te combineren met een (hogere) rok. Dit is een hele wijde rok, maar je kan ook kiezen voor een wat strakker rokje. Wat wel leuk is, is als je dan die strakke rok combineert met een wat loszittende crop top. Wat hier niet het geval is. Deze crop top is ook nog eens mouwloos, wat lekker zomers is!





Deze crop top is gecombineerd met een kort broekje, maar deze crop top is niet zo kort als de top hierboven. Deze top komt net iets boven de navel, en het broekje is ook wel iets hoger dan een normaal broekje, maar in principe hoef je hier niet zo'n hoge onderkant bij te dragen. Deze top vond ik erg leuk vanwege het roosjes patroon en de lieflijke roze kleur. De bruine cardigan erbij vind ik een erg toffe combinatie!






Deze top zou ik zelf niet zo dragen omdat ik niet het maatje a la Doutzen Kroes heb, maar als jij wel graag je buik wilt laten zien vind ik dit een hele toffe manier! Short + wijde crop top aaand show what you got! 
Dit kan natuurlijk ook als je je buik niet wilt laten zien, dan draag je er gewoon een hempd onder!



Deze top is ook vrij wijd en het is ook nog eens een muscle top. Dat wil zeggen dat je wat bredere bandjes hebt, geen mouwtjes. De nadruk wordt op je armspieren (muscles) gelegd. Dit is heel mooi als je gespierde armen hebt. Het bloemige broekje maakt de muscle crop top iets minder stoer en zo heb je toch een girly outfit!


Dit is niet helemaal een crop top, maar dat zou je niet zeggen op het eerste gezicht. Als je geen crop top hebt, maar je wilt wel ongeveer hetzelfde effect creeëren, doe dan gewoon een hempd of een t-shirt in je rok. De rok moet dan wel op hoogte van je middel zitten, maar dat ziet er alleen maar leuker uit! Zoals je ziet hoeft het allemaal niet te druk te zijn met bloemetjes en andere printjes. Je kan je effen kleren ook opleuken met toffe accessoires!





Alle afbeeldingen zijn afkomstig van weheartit.com


2 opmerkingen:

Floor (justmylifeandstuff) zei

Wordt deze blog nog steeds gerund door Therese?

Babette zei

toevallig heb laatste ook post gedaan over crop tops! ze zijn echt leuK!