21 april 2014

Tips tegen verveling needed!

Ik verveel me soms echt verschrikkelijk. Ik heb dan alles gedaan wat ik die dag moest doen. Huiswerk, workouts, gegeten, gedoucht. Noem maar op. Ik heb het essentiƫle gedaan en ook heb ik al veel te lang op mijn mobiel geappt en gesnapt en weet ik het allemaal.
Wat blijft er dan nog over om te doen, op zo'n moment dat je je ook nog eens verveelt? Ik ga een lijstje samenstellen van de dingen die ik heb gedaan tegen mijn verveling.


Het lijstje:

1. Ik ging naar internet en zocht naar tips tegen verveling, maar de tips die ik kreeg hielpen me voor geen meter dus begon ik zelf een lijstje. Dat is deze. Ik ben nu al 10 minuten met plezier aan het tikken en ideeen aan het bedenken voor het lijstje. En het werkt zeker wel tegen verveling!

2. Ik heb voor mezelf een heerlijk fruithapje gemaakt en er een paar mooie kiekjes van gemaakt, die ik vervolgens weer op instagram kon zetten. Het koste me tijd om het te maken, foto's te maken, reactie's te lezen en natuurlijk om het resultaat op te eten. Lekker en tijdopvullend!

3. Ik heb alle mensen waar ik bevriend mee ben op Facebook, waar ik eigenlijk helemaal niets mee heb, verwijderd waardoor mijn feed op Facebook bestaat uit mensen waar ik wel echt iets mee heb, en waardoor ik ook veel meer persoonlijke dingen kan delen.

4. Hetzelfde deed ik bij Instagram, Twitter en Whatsapp.

5. Ik ging naar spotify, keek bij toplijsten of er nieuwe liedjes bij waren gekomen, en als ik ze leuk vond, downloade ik ze op mijn mobiel en draaide ik ze een paar keer, terwijl ik er dansjes op bedacht.

6. Ik maakte een mooie ooglook, deed mijn haar en toen was het tijd voor 1000 selfie's. 1 was er leuk en die heb ik gebruikt als profielfoto. Toen was ik alweer een uur verder!

7. Ik begon mensen te appen die ik normaal nooit zou appen en ik heb weer eens bijgepraat met die mensen.

8. Ik ging naar weheartit door de nieuwe plaatjes scrollen om te kijken of er een nieuwe leuke achtergrond bij zat voor mijn mobiel.

9. Aangezien het pasen was heb ik wat pure eitjes gegeten en dat was lekkuuuur.

10. Ik keek allerlei filmpjes op Youtube van mijn abonnementen en voorgestelde filmpjes van Youtubers die ik niet volg.

Ook downloade ik hill climb racing, een spel voor op je mobiel, dit deed ik een aantal keer maar dit spel frustreerde me dus dit spel raad ik niet aan.

Ik hoop dat jullie wat met de tips kunnen en geniet nog van jullie Pasen! xoxoxoxoxoxo


1 opmerking:

Lobke - Lovali zei

Leuk lijstje heb je gemaakt! Liefs,